...

Är fortfarande trött. Men himmel va skönt det är att sova. Jag älskar att sova! Haha. Fast jag har ioförsig varit vaken i några timmar nu, men ändå. Dagens planer blir att åka ner till stan och träffa Julia & Nicole. Om dom nu inte ändrar sig, vilket jag får hoppas att dom inte gör. Det var sjukt länge sen jag träffade dom nu. Saknar dom enormt! Så vi kommer väl gå runt i stan eller någonting, som dom brukar göra när dom kommer hit. Haha. Det ska iallafall bli kul att träffa tjejerna igen! Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, vill träffa min pojkvän men det får nog vänta tills imorgon. Så jag tror jag sticker upp och träffar Mr. Hemlig, om jag inte somnar i stan. Haha. Aja, måste börja fixa mig lite nu. Skriver ett inlägg om en stund.


E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0