En klump i magen & ett dåligt humör

Måndag. Tråkig, vidrig & väldigt seg måndag. Eller, den är som alla andra måndagar. Alltså bara jobbig! Pust. Jag känner att jag har vaknat på helt fel sida, vilket inte okej alls. Jag är bara sur, tvär & grinig. Fast egentligen vet jag ju att allt handlar om att Daniel (min pojkvän) & jag har bråkat. Inget litet bråk som vanligt, utan ett mer allvarligt. . Suck. Jag har en stor, nej.. Ingen stor, utan en STOR klump i magen. Det som absolut inte får hända håller på att hända, vi glider ifrån varandra.. Vi håller på att förlora varandra. Jag klarar inte av det. Jag är så svag utan min Daniel. Åh. Livet är bra orättvist. Suck, en djup suck.

Klarade bara av att vara i skolan en lektion idag, egentligen hade jag inte tänkt att gå alls men jag gjorde det iallafall. Satt bara & smsa hela lektionen, pratade lite med Amelie också men sen ingenting mer. Jag kände att jag verkligen inte orkade vara kvar, fast jag bara hade en lektion kvar tills jag skulle till tandläkarn.. Men istället valde jag att gå till mormor & morfar. Allt för att slippa skolan.. (Haha?!) Nej, men imorgon blir det en hel dag i skolan. Hoppas jag..

Dagens planer blir först att åka till tandläkarn, vilket jag inte ser framemot. Jag hatar tandläkaren! Efter jag har varit där ska jag ut till torp & shoppa lite! Sen skulle jag egentligent träffat min barndomskompis, Joel, men jag vet inte om jag varken kommer ha lust eller ork till det. Aja.

Aja, måste kila iväg till tandläkaren nu. Puss!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0